torstai 19. kesäkuuta 2014



MOI BLOGGER !

nyt löyty aikaa tälle superkuva postaukselle !
oon viettäny nyt viimesen viikon parii yötä lukuunottamatta lindan kanssa, eikä olla edes vielä hermostuttu toisimme pahasti. 10kk erossa tekee ihmeitä :D 
oon ollu menossa kokoajan ja lepääminen on jäänt tosi vähäseks. mulla on jo melkein juhannusrytmi päällä, eli pääsen nukkumaan neljän jälkeen. ylös mut on revitty joka aamu viimestään kymmeneltä.. *__*

keskikesänjuhla me lindan kanssa vietään oitin kulmilla mökillä. jos suunnitelmiin ei tule muuttujia me
lähetään jatkaa avartavaa matkailua mikkelin mökille jussin jälkeen. vauhti ei lopu :)





vantaan seutulan makeita maisemia. matka starttasi kuusankoski oy:lle mun
serkun duunipaikalle




mulle esiteltiin entuudestaan tuttua lääniä pyöräkuormurin kyydissä, koska
mua ei jaksettu katella toimistossa (yleisen pahennuksen aiheuttaminen asiakkaiden edessä oli liikaa)




eikä siinä sitten kauaa nokka tuhissut kun mut tyrkättiin rattiin ja sanottiin hoida homma mä käyn kahvilla!
enhänmä edes hitto tiennyt miten toi kone pyörii :D sit mun uusi taito paljastu, vedin ihan ässänä kaapeleita konttiin yms rekkalesbotouhuu


H-serkku lisäs someen valvontakameraruudusta napatun "memmi töissä" kuvan, 
johon H:n työnantaja tuli heittää kommenttia






sit oli to aamu kello 8.57 ja oli niin prkeleen jännät paikat! oltiin lindan äidin ja muiden komiteoiden kanssa lentokentällä oottamassa tyttöö kotio.







pidettii parin tytönkaa lindalle welcome home partyt, jotka loppu lyhyeen ku juhlakalu nukahti.




perjantain saldo oli saada hongkongin mk:n laukku hajalle. sydäntä särkee menettää ainoo käsilaukku.


matka jatku kohti lahtea pakettiauton takakontissa kylmä-ja matkalaukkujen seassa



sit kun lindan pikkubroidin rippijuhlat oli juhlittu, hengailtiin metsässä ja fiilisteltiin elämää
järven rannalla






koin su aamuna törkeen tilanne onnelisuuden kun ton pörröpään takaraivo oli ensimmäinen asia minkä näin kun heräsin hyvin nukutun yön jälkeen :)





sunnuntaina kun päästin kotiin, äiti ja isi halusi viedä lindan ulos syömään, joten päädyttiin hyvigolfin ravintolaan, safka oli tosi hyvää ja järki hintasta (suosittelen :))




olin keskiviikkoon asti kotona (oma sänky oli ihanampi kun ikinä) ja käväsin tattoohekalla lisäämässä väriä mun pari kk vanhoihin tatuointeihin.

keskiviikon vietin tampereella uudessa euroopassa porukoiden kanssa, perhetutuilla. tää talon emäntä T on äitin parasystävä, jonka mäkin oon tuntenu ihan pikkulikasta asti. T on saanut 2 pikkusta poikaa joista toinen on meidän kummilapsi. Ilta meni niin lepposasti, että äiti leikki lasten kanssa, miehet katto jalkapalloo ja mä saunoin, tissuttelin ja höpisin "teinijuttuja" T:n kanssa.
äiti tuli hoitaa ystävänsä lapsia, niin T hoiti mua.









asiaan milläänlailla kuulumattoman kuvan myötä toivotan railakasta juhannusta!
muistakaa jättää aivot ja avaimet narikkaan.
pelastusliivejä ja turvavöitä unohtamatta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti