maanantai 7. heinäkuuta 2014

what´s going on in that beautiful mind

minä ja mun lempinimet

emppu emppuli memmi memmy emmy emmuli memmuli mema memska memski memsku murspa mömmö mämmi emmis empula mempula mönjä 

viimesen viiko top 3
juju- onnea zatelite remix
juju- 7 ämmää
juju- hullu

mitä uutta ? ei mitään uusia housuja lukuunottamatta.

On kesä ja on vapaus ja on kaikki. Ei elämäs oo mitään mikä masentais. Onnellisuus ei oo tapa elää, se on oma päätös. Ja oon"päättäny olla onnellinen". tottakai joskus vituttaa, mut se kuuluu elämän ja sen jälkeen on taas helpompi olla onnellinen ja nauttii kaikista pienistä hetkistä mitä eteen tulee. Mut silti aina välillä tuntuu että hukkuu
En oo enää masentunu. Se takapakki on jo menny. Mun ei tarvii enää taistella sen asian kanssa koska tiiän etten oo masentunu tällähetkellä. Sillon ku tuntuu et hukkuu, mua pelottaa että se masennus tulee taas. Sillon ku se tuli syksyllä pelkäsin kuollakseni et mulla on taas 5 vuoden helvetti edessä. Elämä mullistu ku tajusin et siitä voi taas nousta parinki viikon jälkeen.

Silti se hukkumisen tunne kalvaa mua enemmän kun sen pitäis. 


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti