keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

patenttia pilvilinnoille ja klassista musiikkia

Halusin palaa sain liekit. Jäin kiinni elämän kauneuteen ja vaaraan. Olin elossa ja halusin tuntea silti lisää Intohimo oli sokeaakin lujatahtoisempaa ja sai minut takertumaan tunteeseen, että on elossa. Tein sen suurimman virheen ja oletin että olen kylläinen. Nousin korkeammalle kuin koskaan ja iskeydyin Taivaasta maahan kovemmin kuin koskaan. Luulin itkeväni onnesta, kunnes näin varjon syleilevän minua. Kaunis tunne joka satuttaa kertomatta nimeään. Käskee tulla lähemmäs, lupaa ollaa satuttamatta. Kävelen sitä kohti polttaen itseäni askel askeleelta. 
Kun pääsen perille en ole enään tarpeeksi vahva ottaakseni siitä kiinni. Uskon vieläkin sen kauneuteen vaikkei hän näytä enään kasvojaan. Varjo halaa minua sisälläni selkä selkääni vasten. Haluan kuolla sen syliin. Tahdon täyttää koko olemassa oloni sen polttavasta kylmyydestä.

silti voin valehtelematta kertoa. Olen onnellisempi kuin koskaan. ilman erityisiä syitä. 
onnellisempi kuin koskaan. täynnä elämää.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti